Setmana Europea de l’Esport: #BeActive!

La Setmana Europea de l’Esport és una iniciativa de la Comissió Europea per promoure l’esport i l’activitat física a tota Europa que se celebra entre el 23 i el 30 de setembre de 2021.

El lema central de la campanya és #BeActive, amb què s’anima totes les persones a romandre actives durant aquella setmana i al llarg de tot l’any, per combatre el sedentarisme creixent de les societats avançades. [+ info]

En el marc de la campanya, el Consejo Superior de Deportes (CSD) ha endegat el concurs #Beactive Municipis. Es convida els ajuntaments a fer un vídeo curt (al voltant de 1’30 minuts) per explicar tot l’esport que es pot fer en el seu municipi i destacar els seus atractius especials, ja sigui en instal·lacions publiques com privades o aprofitant el seu entorn natural. Es premiarà els millors vídeos, dividits en diferents categories en funció de la seva població:

1. Municipis de fins a 5.000 habitants (6829) (3 premis)
  2. Municipis de 5001 fins a 20.000 habitants (889) (3 premis)
  3. Municipis de 20.001 fins a 100.000 habitants (1150) (3 premis)
  4. Municipis de 100.001 fins a 500.000 habitants (57) (3 premis)

Concurs de Vídeo de Municipis #BeActive trobareu les bases, condicions, premis i terminis. Teniu temps per formalitzar les vostres inscripcions fins el 30 de setembre de 2021.

Veieu també els detalls de la Setmana Europea de l’Esport, concursos i premis.

[+] Erasmus + (GAUE)

Font: Esport per a tothom. Diputació de Barcelona