Sabadell, Cardona, Callús i Torrelavit, municipis seleccionats a la 4ª edició del Wifi4EU

La quarta convocatòria de WIFI4EU ha beneficiat 947 municipis europeus d’entre els més de 8.600 que van sol·licitar l’ajut. Els guanyadors del WIFI4EU rebran un ajut de 15.000 € per habilitar punts d’accés wifi als espais públics del municipi , incloent-hi escoles, hospitals, etc. L’Agència executiva d’innovació i xarxes (INEA) és la responsable de l’execució del programa d’aquest programa, en el marc de la nova Estratègia Digital per a Europa.

Dels 17 municipis catalans que han aconseguit obtenir finançament, quatre són de la demarcació de Barcelona: Sabadell (Vallès Occidental), Cardona i Callús (Bages), i Torrelavit (Alt Penedès). No han estat finalment seleccionats però han quedat en reserva els següents municipis de la província: Balenyà (Osona), Vallgorguina (Vallès Oriental) i Viladecavalls (Vallès Occidental).

Els 4 municipis seleccionats se sumen als 71 municipis de la província que ja havien accedit als bons econòmics en la primera, segona i tercera edició de la iniciativa.

Els municipis que no hagin tingut èxit en aquesta convocatòria són elegibles per tornar a sol·licitar l’ajut en les pròximes convocatòries, la primera de les quals es publicarà abans no acabi el 2020.

Per a més informació podeu consultar la fitxa informativa o la pàgina oficial de la iniciativa.