Primera convocatòria de Xarxes de Planificació d’Accions | First call for Action Planning Networks

Data d'obertura
Data límit
Programa
Tipus de convocatòria
Convocatòries de projectes
Pressupost

El pressupost màxim dels costos elegibles per una Xarxa de Planificació d’Accions és de 850.000 €. Cofinançament del 65% (FEDER).

Objectius de la convocatòria i activitats finançables

La convocatòria estarà destinada a la creació de xarxes de planificació d’accions per al desenvolupament urbà integrat i sostenible. Les ciutats treballaran conjuntament sobre un repte urbà comú i cadascuna desenvoluparà un pla d’acció integrat. L’objectiu és facilitar l’intercanvi de coneixement i bones pràctiques per promoure el desenvolupament urbà, millorar les mesures polítiques de les ciutats, i l’efectivitat de la política de cohesió. Per saber-ne més podeu veure el vídeo de la sessió que es va dur a terme durant la Setmana Europea de les Ciutats i les Regions.

Criteris d’elegibilitat i partenariat

Les xarxes estan compostes de 8 a 10 ciutats de totes les tipologies, provinents de tota Europa i equilibrades en matèria del nivell de desenvolupament de la regió de procedència.

Contacte

Punt de contacte URBACT a Espanya: Paisaje Transversal. Twitter: @URBACT_ES:

  • Jon Aguirre Such jon@paisajetransversal.org.
  • Landa Hernandez landa@paisajetransversal.org.

L’Oficina d’Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona resta a la disposició dels ens locals de la província de Barcelona per facilitar la vostra participació en convocatòries europees. En cas de tenir interès en alguna de les convocatòries europees que us presentem a la GAUE, no dubteu en contactar amb nosaltres a través del correu o.europa.eint@diba.cat o trucant al 934 049 444 .

Contact_icon
Direcció de Relacions Internacionals - Oficina d'Europa i Estratègia Internacional
o.europa.eint@diba.cat
934 049 444