Restauració d'ecosistemes fluvials i reducció del risc d'inundacions en entorns urbans. BDNS601211. (NGEU).

Tipus de convocatòria
Convocatòries de projectes
Objectius de la convocatòria i activitats finançables

L'objectiu de les subvencions és la restauració d'ecosistemes fluvials i la reducció del risc d'inundació en entorns urbans mitjançant solucions basades en la natura. Les actuacions han de contribuir a la millora de l'estat ecològic del sistema fluvial.

Es podran finançar l'elaboració de plans i estratègies de renaturalització fluvial, reducció del risc d'inundació, o reordenació d'espais; i actuacions de recuperació ambiental i de generació d'infraestructures verdes.

Criteris d’elegibilitat i partenariat

S'hi podran presentar ajuntaments, diputacions, comarques i mancomunitats de municipis, o altres entitats que es presentin conjuntament amb les anteriorment citades.

Contacte

Fundación Biodiversidad.

Pàgina de contacte.

Àmbits temàtics

Objectius de Desenvolupament Sostenible (Agenda 2030)

L’Oficina d’Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona resta a la disposició dels ens locals de la província de Barcelona per facilitar la vostra participació en convocatòries europees. En cas de tenir interès en alguna de les convocatòries europees que us presentem a la GAUE, no dubteu en contactar amb nosaltres a través del correu o.europa.eint@diba.cat o trucant al 934 049 444 .

Contact_icon
Direcció de Relacions Internacionals - Oficina d'Europa i Estratègia Internacional
o.europa.eint@diba.cat
934 049 444