21.500.000,00 euros (la Comissió estima una contribució d’entre 5 i 10 milions d’euros per projecte).

Fins el 6 d’octubre de 2021 a les 17:00h, horari de Brussel·les.

Nom de la convocatòria

Circular Cities and Regions Initiative (CCRI)’s circular systemic solutions. HORIZON-CL6-2021-CIRCBIO-01-01.

Programa de finançament Horizon Europe.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables La convocatòria té com a objectiu implementar i provar solucions per al desenvolupament de l’economia circular en ciutats i regions. Les propostes han d’aplegar actors de diferents sectors i actuar en àmbits no només de la gestió de residus, sinó també bateries i vehicles, noves tecnologies, empaquetat de productes, construcció, alimentació i aigua entre d’altres.
Criteris d’elegibilitat i partenariat Consorcis d’un mínim de tres entitats jurídiques, almenys una d’elles en un estat membre, i almenys dues més establertes en altres països de la Unió o països associats al programa.
Cerca de socis Cerca de socis de la convocatòria.

Espai per a la cerca de socis de la Diputació de Barcelona.

Més informació Pàgina web de la convocatòria.

Especificacions generals del programa Horizon Europe.

Pla de treball: “Alimentació, bioeconomia, recursos naturals, agricultura i medi ambient”.

Manual online per a la presentació de propostes.

Contacte Comissió Europea. DG Recerca i Innovació.