Premi Regió europea emprenedora 2021-2022.

Sense dotació econòmica.

Fins el 28 d’octubre de 2020.

Nom de la convocatòria European Entrepreneurial Region Award 2021-2022.
Programa de finançament Programa europeu per a la competitivitat de les peties i mitjanes empreses – COSME.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables

El premi pretén identificar i recompensar les regions i ciutats de la UE que presentin estratègies empresarials amb  visió de futur. Els territoris que presentin l’estratègia política més creïble, visible, avançada i prometedora reben l’etiqueta Regió emprenedora europea (REE).

Amb aquesta iniciativa es pretén contribuir a l’aplicació de la Small Business Act (SBA) a nivell local i a demostrat l’ús òptim dels fons de la UE i altres fons públics orientats al desenvolupament de la política empresarial al territori.

Aquest premi escollirà la regió europea per als anys 2021 i 2022 perquè l’organització va decidir desconvocar el premi per a l’any 2021 atesa la situació d’emergència provocada pel COVID-19, i llançar una nova convocatòria per als anys 2021 i 2022.

Criteris d’elegibilitat i partenariat S’hi poden presentar territoris dels estats membres de la Unió Europea, incloent-hi ciutats i altres nivells de l’administració local.
Més informació Pàgina web de la convocatòria.
Bases del premi.
Fulletó informatiu.