Premi Regió europea emprenedora 2020.

Sense dotació econòmica.

Fins el 27 de març de 2019.

Nom de la convocatòria Premi Regió europea emprenedora 2020.
Programa de finançament FEDER.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables El premi pretén identificar i recompensar les regions i ciutats de la UE que presentin estratègies empresarials amb  visió de futur. Els territoris que presentin l’estratègia política més creïble, visible, avançada i prometedora reben l’etiqueta Regió emprenedora europea (REE).

Amb aquesta iniciativa es pretén contribuir a l’aplicació de la Small Business Act (SBA) a nivell local i a demostrat l’ús òptim dels fons de la UE i altres fons públics orientats al desenvolupament de la política empresarial al territori.

Criteris d’elegibilitat i partenariat S’hi poden presentar territoris dels estats membres de la Unió Europea, incloent-hi ciutats i altres nivells de l’administració local.
Més informació Pàgina web de la convocatòria.
Bases del premi.
Guia d’aplicació.