Reunió de llançament del projecte Interreg Europe Next2met

El passat dilluns 9 de setembre la Diputació de Barcelona va participar, a Brussel·les, a la reunió de llançament del projecte Next2met “millora de l’atracció de territoris propers a àrees  metropolitanes a través de la digitalització” aprovat en el marc de la quarta convocatòria del programa Interreg Europe. El projecte està liderat pel Consell regional de Päijät-Häme (Finlàndia) i està format per 6 socis més: Baixa Àustria (Àustria), Assemblea Regional de l’Est i del Centre (Irlanda), Regió de Mazowieckie (Polònia), Regió de Mecklenburg-Pomerània Occidental (Alemanya), Conferència de les Regions Perifèriques Marítimes i Diputació de Barcelona.

El projecte té una durada de tres anys i mig on s’intercanviaran bones pràctiques i experiències en l’aplicació diferents instruments de política pública per millorar l’atractivitat del territoris mitjançant la digitalització. La Diputació de Barcelona hi participarà a través del Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius amb el suport de l’Oficina d’Europa i Estratègia Internacional i també inclourà un grup de suport format per Ajuntaments i altres entitats locals interessades en el tema.

La primera reunió de treball interregional tindrà lloc a Lahti (Finlàndia) al gener de 2020.