62.000.000,00 euros (subvencions entre 2 i 4 milions, i un màxim del 95% de la despesa subvencionable).

Fins el 22 de desembre de 2022.

Nom de la convocatòria

Resolución de la Dirección de la Fundación Biodiversidad FSP que aprueba la publicación de la convocatoria de subvenciones para actuaciones de renaturalización y resiliencia de ciudades españolas 2022 del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia. BDNS653621.

Font del finançament

Next Generation EU.

Objectius de la convocatòria i activitats finançables

L’objectiu de les subvencions és la renaturalització urbana, incrementant la infraestructura verda i la connectivitat dels espais verds i blaus, amb l’objectiu d’incrementar la biodiversitat i la seva conservació i l’adaptació al canvi global.

Criteris d’elegibilitat i partenariat

S’hi podran presentar ajuntaments de capitals de província o municipis de més de 50 mil habitants, i junt a aquestes altres ajuntaments, entitats sense ànim de lucre, organismes d’investigació, universitats i centres tecnològics.

Pàgina web de la BDNS.

Text de la convocatòria.