Carregant Jornades

« Totes Jornades

• Aquest event ja ha passat.

Conferència Europa Jove: Mobilitat juvenil i oportunitats a la UE

novembre 26 @ 6:00 pm - 7:30 pm

L’Ajuntament d’Olivella (Garraf) organitza, amb el suport de la Diputació de Barcelona, un cicle de xerrades sobre el paper que pot jugar la Unió Europea en àmbits diversos com la sostenibilitat, el feminisme i la joventut. Els actes es duran a terme durant el mes de novembre, en format telemàtic.

El cicle finalitzarà el dimecres 26 de novembre amb la conferència Europa Jove: Mobilitat juvenil i oportunitats a la UE, presentada per Joaquim Millán, director d’Eurolocal i membre del Moviment Europeu a Catalunya. “Hem de donar les eines pertinents als joves, perquè puguin aterrar al món laboral de la millor forma i competir en igualtat de condicions a tot el continent”, recorda el regidor de Joventut, Adrià Arnau.

Organitzador

Ajuntament d’Olivella