Intercanvi de bones pràctiques sobre patrimoni cultural.

Sense dotació econòmica.

Fins el 27 de març de 2020.

Prorrogat fins el 27 d’abril.

Nom de la convocatòria Cultural Heritage in Action.
Programa de finançament Europa Creativa.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables Cultural Heritage in Action és un programa que pretén fomentar l’intercanvi d’experiències i coneixements d’institucions locals i regionals sobre el patrimoni cultural.

Té com a objectiu final enfortir les polítiques de gestió del patrimoni cultural i desenvolupar accions innovadores per preservar els actius del patrimoni cultural.

Com a resultat del programa s’editarà un manual de bones pràctiques provinents de ciutats, regions, àrees urbanes i àrees rurals, i també s’organitzaran un total de 12 visites d’intercanvis amb assistents de 20 participants en cada viatge.

Criteris d’elegibilitat i partenariat S’hi poden presentar institucions locals i regionals de tots els tamanys: tant d’àrees rurals, ciutats mitjanes, com grans ciutats.
Més informació Pàgina web del programa.
Contacte Cultural Heritage in Action.

E-correu: culturalheritageinaction@eurocities.eu