Fons NGI per a la implantació de polítiques. (Horizon2020).

100.000,00 euros. (Es finançaran quatre projectes de 25 mil euros cadascun).

Fins el 3 de juliol de 2020.

Nom de la convocatòria Next Generation Internet (NGI) Policy-in-Practice fund.
Programa de finançament Horizon 2020.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables

La convocatòria té com a objectiu promoure la col·laboració entre societat civil, agents innovadors i gestors públics mitjançant una plataforma que uneixi esforços i col·laborar en aspectes digitals clau mitjançant l’acció col·lectiva, l’intercanvi de coneixement i la inversió conjunta en noves solucions.

Es finançaran solucions a nivell local que puguin ser escalables i que posin en pràctica la visió NGI d’una Internet més inclusiva, resilient, democràtica, sostenible i confiable.

Criteris d’elegibilitat i partenariat

S’hi pot presentar qualsevol organització amb base a la Unió Europea o països tercers elegibles. És preferible presentar la sol·licitud des d’un consorci d’un mínim de dues o tres organitzacions, especialment associacions entre organitzacions governamentals (per exemple municipals o regionals) i organitzacions no governamentals ( societat civil o PIME).

Cerca de socis

Espai per a la cerca de socis de la Diputació de Barcelona.

Pàgina web de la convocatòria.

Formulari de sol·licitud.

Next Generation Internet initiative.

E-correu: ngipolicylab@nesta.org.uk