Featured Image
Data
- Afegir al calendari 2026-02-25 08:30:00 2026-02-25 11:30:00 Infoday Horizon Europe – Cluster 5: Mobilitat Sala d’Actes d’ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129, Barcelona) Aquesta sessió tècnica té com a objectiu facilitar l'accés de les empreses al finançament europeu del Clúster 5 (Mobilitat) dins del programa Horizon Europe. Durant la jornada, es comptarà amb la participació de l’EIT Urban Mobility per presentar les convocatòries previstes per als anys 2026 i 2027, així com els serveis de suport que ACCIÓ posa a disposició del teixit empresarial.També es farà una presentació breu de l'estudi sobre Large Scale Demonstrators a Catalunya. L'esdeveniment s'estructura per donar resposta tant a organitzacions amb experiència prèvia com a entitats que s'inicien en la participació europea:Assessorament tècnic: Les entitats que tinguin una proposta en fase de preparació poden sol·licitar, a través del formulari d'inscripció, una reunió individualitzada amb els punts nacionals de contacte (National contact point - NCP) i l’equip tècnic d’ACCIÓ per rebre orientació sobre l’adequació del projecte.Suport a la RDI: Es detallaran els recursos d'acompanyament estratègic per a la preparació i presentació de propostes competitives.Intercooperació: La sessió inclou un espai de networking destinat a fomentar la col·laboració entre els diferents agents de l'ecosistema català de recerca, desenvolupament i innovació interessats en l’Horizon Europe.Aquesta iniciativa s'organitza en el marc de la xarxa Enterprise Europe Network (EEN), de la qual ACCIÓ forma part com a organisme de suport empresarial integrat en una xarxa internacional de més de 450 entitats.Programa complet: Consulta el programa aquí Europe/Madrid public

Infoday Horizon Europe – Cluster 5: Mobilitat

Sala d’Actes d’ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129, Barcelona) 

Aquesta sessió tècnica té com a objectiu facilitar l'accés de les empreses al finançament europeu del Clúster 5 (Mobilitat) dins del programa Horizon Europe. Durant la jornada, es comptarà amb la participació de l’EIT Urban Mobility per presentar les convocatòries previstes per als anys 2026 i 2027, així com els serveis de suport que ACCIÓ posa a disposició del teixit empresarial.

També es farà una presentació breu de l'estudi sobre Large Scale Demonstrators a Catalunya. 

L'esdeveniment s'estructura per donar resposta tant a organitzacions amb experiència prèvia com a entitats que s'inicien en la participació europea:

  • Assessorament tècnic: Les entitats que tinguin una proposta en fase de preparació poden sol·licitar, a través del formulari d'inscripció, una reunió individualitzada amb els punts nacionals de contacte (National contact point - NCP) i l’equip tècnic d’ACCIÓ per rebre orientació sobre l’adequació del projecte.
  • Suport a la RDI: Es detallaran els recursos d'acompanyament estratègic per a la preparació i presentació de propostes competitives.
  • Intercooperació: La sessió inclou un espai de networking destinat a fomentar la col·laboració entre els diferents agents de l'ecosistema català de recerca, desenvolupament i innovació interessats en l’Horizon Europe.

Aquesta iniciativa s'organitza en el marc de la xarxa Enterprise Europe Network (EEN), de la qual ACCIÓ forma part com a organisme de suport empresarial integrat en una xarxa internacional de més de 450 entitats.

Programa complet: Consulta el programa aquí

El Servei de Suport Municipal en els àmbits d'Europa, Cooperació i Internacionalització de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona resta a la disposició dels ens locals de la província de Barcelona per facilitar la vostra participació en convocatòries europees. En cas de tenir interès en alguna de les convocatòries europees que us presentem a la GAUE, no dubteu en contactar amb nosaltres a través del correu s.smaeci@diba.cat o trucant al 934 049 444 .

Contact_icon
Direcció de Relacions Internacionals - Servei de Suport Municipal en els àmbits d'Europa, Cooperació i Internacionalització
o.europa.eint@diba.cat
934 049 444