A establir a les convocatòries.
Nom de la convocatòria ORDRE ACC/177/2021, de 13 de setembre, per la qual s’aproven les bases reguladores dels ajuts destinats a l’aplicació del desenvolupament local participatiu Leader en el marc del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014-2022 (operació 19.02.01).
Programa de finançament Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural – FEADER.
Objectius de la convocatòria i activitats finançables Els ajuts que regulen aquestes bases reguladores tenen com a objecte incentivar actuacions que fomentin el desenvolupament local, que inclou actuacions adreçades a fomentar la diversificació de les economies rurals. La finalitat és fomentar la realització d’inversions que generin activitat econòmica; establir polítiques específiques per al jovent del món rural que en fomentin l’arrelament i desenvolupament econòmic i social; a promoure la mitigació i adaptació al canvi climàtic i la protecció dels recursos naturals, i a estimular la innovació i la transferència de coneixements en el sector agroalimentari.
Criteris d’elegibilitat i partenariat Poden ser beneficiaris d’aquests ajuts persones de naturalesa pública amb seu a Catalunya: ajuntaments, consells comarcals, entitats municipals descentralitzades, consorcis, associacions, fundacions o empreses públiques participades per ens locals.
Més informació Text de les bases.
Contacte Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.