7.666.666,67 euros (màxim  100.000€ per beneficiari)
18/10/2018
Nom de la convocatòria Resolució ARP/2085/2018 – Ajuts destinats a l’aplicació del desenvolupament local participatiu Leader en el marc del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014-2020
Programa de finançament   Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural
Objectius de la convocatòria i activitats finançables Convocatòria que té com a objecte fomentar el desenvolupament local amb actuacions dirigides a fomentar la diversificació de les economies rurals.
Els ajuts tenen com a finalitat el foment de la realització d’inversions que generin activitats econòmica per a l’aplicació de les estratègies de desenvolupament local proposades pels GAL (Grups d’Acció Local).
Criteris d’elegibilitat i Partenariat Persones de naturalesa pública amb seu a Catalunya: ajuntaments, consells comarcals, entitats municipals descentralitzades, consorcis, associacions, fundacions o empreses públiques participades per ens locals (en igual o més d’un 25%) que realitzin inversions no productives en:
a) Recuperació del patrimoni cultural i natural.
b) Infraestructures públiques per a la mitigació del canvi climàtic.
c) Infraestructures que generin activitat econòmica i ocupació.
Cerca de socis Eina per a la recerca de socis de la Diputació de Barcelona
Més informació Ordre ARP/141/2018
Contacte Contacte autoritat de gestió: Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
Gran Via de les Corts Catalanes, 612, 08007 Barcelona