Iniciatives Urbanes Innovadores (4a convocatòria UIA)

Entre 80 i 100 milions d’euros.
Fins el 31/01/2018 a les 14’00h CET.
Nom de la convocatòria Iniciatives Urbanes Innovadores – 4a convocatòria UIA.
Programa de finançament FEDER – Fons Europeu de Desenvolupament Regional
Objectius de la convocatòria i activitats finançables La convocatòria té com a objectiu el finançament per trobar i provar noves solucions a problemes de desenvolupament urbà sostenible que resultin rellevants per al conjunt de la Unió Europea, enfocades a quatre àmbits:

• Transició digital.
  • Ús sostenible del sòl, solucions basades en la natura.
  • Pobresa urbana.
  • Seguretat urbana.
Criteris d’elegibilitat i partenariat S’hi poden presentar ens locals de més de 50.000 habitants, o organitzacions que apleguin diversos ens locals que superin aquesta xifra d’habitants.
Cerca de socis Espai per a la cerca de socis de la DIputació de Barcelona.
Més informació
  • Podran trobar tot el procediment a seguir per beneficiar-se de les ajudes del Fons Social Europeu a l’enllaç.
  • Podran trobar els documents per a la sol·licitud en cadascuna de les respectives convocatòries.
Contacte Ministeri d’Economía i HisendaDG Fons Comunitaris i Finançament TerritorialSG d’Administració del FEDER

Gervasio Cordero Mestanza Paseo de la Castellana,162 – planta 19-03928871 – Madrid Tel.: 91 583 52 24 Fax: 91 583 52 72